03 de juny 2009

Un any més

Hola!!!! D’aquí pocs dies serà el meu aniversari i tindré un any més, seré un any més gran! M’agrada molt i molt celebrar el meu aniversari i fer-me gran. De fet ja començo a estar una mica nerviosa, ja estic investigant a casa i també als amics, fent preguntes i actuant com Sherlock, perquè com cada any hi haurà alguna cosa preparada. Normalment és una festa sorpresa, ja fa cinc anys que me’n preparen una i sempre son espectaculars, perquè tothom està content, hi ha música, jocs i un pastís, de fet és sempre el regal que més m’agrada, vull dir, tots els altres regals també m’agraden sempre moltíssim però el pastís és especial, és realment el què marca la diferencia entre el dia del teu aniversari i la resta de dies que celebres alguna cosa. No sóc molt gormanda però em fa molta il•lusió apagar d’una bufada les espelmes i sobretot demanar un desig, sempre demano el mateix, any rere any, i es pot dir que es va fent realitat, així que seguiré demanat el mateix.

Quan era més petita em posaven el numero d’espelmes igual als anys que feia, però ara ja en fa un parell que em posen dos números, així es més fàcil apagar-les, ja que aquestes no son d’aquelles que es tornen a encendre soles i es un no parar i al final tothom ha de bufar a la vegada perquè s’apaguin del tot.

Jo continuaré investigant a veure si us puc dir abans que passi quina em tenen preparada!!!!!