06 de maig 2009

El "Senyor" gat del veí

Hola amics! Fa molts dies que no us explico res sobre en Tresky i la veritat és que tinc moltes anècdotes per recontar-vos, ja que sempre anem junts. Be, ell sempre em segueix a tot arreu, de fet, m’agrada molt que ho faci, és com si sempre anés amb guardaespatlles.

Doncs us explicaré la història del gat del veí, es diu Senyor, i és que ho sembla. És de color negre amb unes grans taques blanques, o a l’inrevés i és molt i molt pelut, i com que està gras doncs imagineu-vos com n’és de gros. Els bigotis son llargs i frondosos i te el ulls verd clar. Però el què el fa més senyor és la mandra que té per fer-ho tot, fins i tot per moure`s. Li agrada molt que li rasquin el cap i sempre que em veu, s’estira mandrosament i a poc a poc s’acosta perquè li facis carantoines, és llavors quan realment sembla un senyor. Jo me l’imagino amb una armilla de quadrets i un rellotge de butxaca penjant, una pipa plena de tabac i el seu llaç al coll. És en aquest moment quan comença a parlar amb veu profunda. I quan me l’imagino així em va molt riure!!!

I mentre tot això passa en Tresky està a la meva vora amb les orelles ben planes i sense moure la cua, no li cau gens be el Senyor gat, de fet jo crec que li provoca gelosia que el toqui i li faci magarrufes ja que en aquell moment no estic per ell. I quan tornem cap a casa em fa una mica el buit, es posa a caminar davant meu una mica allunyat, quan normalment sempre està al costat. Però li acaba passant un cop arribem a casa, sempre és la mateixa història. Que teniu algun gat vosaltres? Com és? També és tan mandrós con el Senyor?