29 de gener 2009

Els dijous

Hola a tots!!!! Com us ha anat el dia? A mi molt be, m’agraden els dijous, sabeu perquè? Doncs es el dia que vaig a muntar a cavall. Si perquè el pare sempre acaba d’hora de treballar els dijous i em ve a buscar a l’escola i anem a muntar a cavall. Sabeu ell m’ensenya com fer-ho i m’explica la posició que haig d’adoptar per ser un bon genet. Quan arribem a la quadra, baixo del cotxe i vaig ràpid a saludar a l’Illa, es molt maca i em coneix molt, li agrada moltíssim que li rasquin el cap. Es de color marró xocolata amb una taqueta blanca al front, que sembla una illa, d’aquí el ve el seu nom.

Quan el pare ja ho te tot preparat i nosaltres ja ens hem calçat les botes i els guants ja podem pujar. Sempre tinc una mica de mal de panxa abans però quan fa un minut que caminem ja m’ha passat i llavors es quan m’ho passo molt be. Ja tinc ganes que arribi l’hora!!!!! Ja us explicaré per quins camins m’ha portat, sovint els canvia així d’aquesta manera també conec mes camins, paisatges i racons.