10 de febrer 2009

El Teatre

Hola Amics!!! Dissabte vaig anar a veure en Ral com jugava a futbol, de fet vaig anar a veure la final. No us diré qui va guanyar perquè vull que sigui ell qui us ho expliqui, però va ser molt emocionant. I desprès del partit i l’entrega de premis varem sopar tots al pavelló i l’Ajuntament va contractar un grup de musica i varem ballar tots fins ben entrada la matinada.

Avui us vull explicar que és el què mes m’agrada de fer, doncs és teatre. Ja fa un parell d’anys que participo a tots els espectacles que s’organitzen al poble (pessebre vivent, cavalcada de Reis, Caramelles, ...) i les totes les obres que preparem amb l’escola. Tanmateix m’agrada tant que quan sigui gran vull dedicar-m’hi sempre. El que mes m’agrada de tot es quan estàs a escena i sents que tota l’atenció del públic esta posada en cada paraula que dius i en cada un dels moviments que fas. I quan acabes una obra es molt emocionant sentir com la gent aplaudeix. Però també es molt divertit tota la preparació, aprendre’t de memòria els paràgrafs que has de dir, aprendre a dir-ho com ho diria el personatge, de fet, el teatre et dona la possibilitat de ser, actuar i parlar com ho faria una altra persona, et permet transformar-te amb infinitat de persones diferents. Assajar les escenes, les primeres vegades fa molta gracia, ja que tothom s’equivoca molt, i hi ha vergonya en interpretar segons quins personatges. El que mes vergonya em fa es haver de fer veure que tinc parella o que estic casada amb algun company, i si ens hem d’abrasar o fer un peto, em poso tota vermella i em ve el riure. Sobretot les primeres vegades que ho assages, desprès d’uns quants cops ja em passa un mica, però tot i així no estic gens còmoda.

La propera setmana comencem a assajar una obra amb la companyia del poble, m’han avançat que serà una comèdia romàntica d’embolics, ja estic ben nerviosa per saber quin personatge em tocarà..... ja us ho faré saber!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola sóc la Marta i a mi també m'agrada molt el teatre. Es TAN divertit!!!!!!