17 de novembre 2008

Sortida

Hola amics!!! Ja fa uns quants dies que no us explico que faig, i ja tinc moltes coses noves que crec que us agradarà saber.

El passat cap de setmana varem estar al sud de França d’intercanvi amb un altre Esplai. Sabeu que és l’Esplai? Doncs es un grup de monitors i monitores (són joves del poble) que durant els dissabtes a la tarda estan amb nosaltres i fem jocs, i de tant en tant alguna sortida i estem fora tot el cap de setmana. En aquesta m’ho vaig passar molt be ja que estàvem en un poblet rural i podíem anar per on volíem, l’únic que es va costar una mica, va ser poder parlar amb l’altre grup, ja que només parlaven francès i ens costava entendre’ns. Però el dissabte a la tarda varem fer un joc i ens van barrejar i va anar molt be, ja que després al vespre quan varem fer el sopar multicultural ja estàvem tots en diferents grups. Jo em vaig fer molt amiga amb una nena de la meva edat que el seu pare també es pagès, de fet, en un moment lliure que varem tenir em va portar a casa seva per ensenyar-me els gossets que havien acabat de néixer.

A l’esplai fem moltes mes coses, a part dels jocs també ajudem a organitzar el pessebre vivent del poble. Es fa cada any i hi participa molta gent, fins i tot l’avià, que cinc mesos abans ja comença a cosir les disfresses dels actors. També ajudem a la cavalcada de reis, fent de patges i quan arriba Pasqua, ens vestim tots amb el vestit tradicional de Catalunya i anem a cada casa a cantar caramelles. Ja veieu que fem moltes coses a l’Esplai, m’agradaria que vinguéssiu un dissabte amb mi, ja veuríeu que be ens ho passaríem!!!!