17 de setembre 2008

Primer dia a l'escola de Boix

Dilluns varem començar el nou curs a la nostra escola rural de Boix. Aquest any és el meu últim any en aquesta escola ja que el proper curs hauré d’anar a la ciutat més propera per poder fer ESO, ja que a les escoles rurals no ho fan. Aquest curs com que som més nens que l’any passat ens han dividit en dos grups. El Ral va al grup dels petits i jo vaig amb els de tercer, quart i cinquè.

El primer dia d’escola m’agrada molt perquè tornès a veure a tots els companys, amb la gran majoria ens hem anat veient durant l’estiu, al riu, a la piscina, als campaments o durant les festes majors, a missa o al ball. També m’agrada molt estrenar els llibres nous, l’estoig i la motxilla pels llibres. Tanmateix, durant el mes d’agost ja vaig estar fullejant-los per saber quins temes em tocarien.

Us vull explicar com estan estructurades les escoles rurals, ja que a la meva classe hi ha tres cursos barrejats. El professor primer explica un tema a un dels cursos, mentre els altres dos fan exercicis, llavors toca el torn d’un altre curs. Això va be perquè no oblidis els temes que ja has estudiat, ja que els repasses cada any quan ho expliquen als altres cursos. Però per exemple, quan ve el professor d’anglès ho fem tots junts, depenent del nivell de cadascú, també és així amb les assignatures de plàstica i música. Jo trobo molt interessant que pugi ajudar als mes petits a fer els exercicis, i també que pugem jugar tots junts a l’hora del pati. D’aquesta manera tinc més amics, com el Ral!!!!

Com us ha anat a vosaltres el primer dia d’escola? Fins després!!