25 de setembre 2008

Una cançó


Hola amics!!!! Ja fa dues setmanes que hem començat el curs. Aquest any ens han dividit en dos grups perquè som més nens a l’escola. Així és més divertit i a l’hora del pati hem organitzat una lligueta de futbol sala i de bàsquet al pavelló del poble, que el tenim al costat. En el meu equip hi ha nens de tots els cursos i de moment anem primers de grup.

Us vull explicar una cosa, sabeu que m’han passat al grup dels grans a la classe d’anglès? Si, si, perquè com que vaig anar en unes estades d’idiomes aquest estiu a Oxford, i vaig aprendre molt, doncs ara vaig amb els grans. I l’altre dia la professora ens va posar una cançó amb espais buits que havíem d’omplir mentre l’escoltàvem. Us l’escric per veure si sabeu de quin cantant és i quin títol porta????

Well, if you're travelin' in the north country fair,
Where the winds hit heavy on the borderline,
Remember me to one who lives there.
She once was a true love of mine.
Well, if you go when the snowflakes storm,
When the rivers freeze and summer ends,
Please see if she's wearing a coat so warm,
To keep her from the howlin' winds.

Please see for me if her hair hangs long,
If it rolls and flows all down her breast.
Please see for me if her hair hangs long,
That's the way I remember her best.
I'm a-wonderin' if she remembers me at all.
Many times I've often prayed
In the darkness of my night,
In the brightness of my day.

So if you're travelin' in the north country fair,
Where the winds hit heavy on the borderline,
Remember me to one who lives there.
She once was a true love of mine.

L’enteneu???? Us diré un secret..... jo vaig tenir molt avantatge perquè el pare sempre la toca amb la guitarra però en català. Així doncs, jo ja coneixia la lletra. Però és un secret eh!!!! No li digueu a la professora ja que em va felicitar perquè vaig ser el primer en omplir els buits!!!! jijijijiji