08 de setembre 2008

El nostre riu


Hola amics!!! El Ral ja us va posar al dia de la nostra excursió al cim, va ser un dia genial!!!! Però durant aquestes vacances hem fet mes coses que també han estat molt divertides. Ja us vaig dir que una de les coses que mes m’agraden es banyar-me al riu, i aquest estiu ho he pogut fer molt, ja que amb les pluges que varen caure aquesta primera hi havia molta aigua. Sobretot on ens banyem sempre hi havia molta corrent, de fet hi ha un lloc on t’estires i l’aigua et passa per sobre i et va fent massatges a tot el cos, doncs aquest estiu l’aigua tenia tanta força que t’avies d’agafar be sinó el corrent se t’enduia cap avall.

Hi vaig anar 3 vegades, la Marta, en Miquel i en Ral també varen venir un parell de cops. Ens ho passem molt i molt be, ja que juguem a fer salts i ens puntuem, i el que pitjor ho fa es el que tirem a l’aigua desprès. Tenim diferents modalitats de salts, i el que em surt millor es el salt amb estil, sempre em donen la millor puntuació. En Ral es el que fa mes riure de tots, ja que sempre cau a l’aigua d’una manera estranya. Alguna vegada també ha guanyat.

Espero poder tornar-hi abans de començar l’escola ja que sinó m’hauré d’esperar a l’estiu vinent i potser ja no hi haurà tanta aigua!!! On us heu banyat vosaltres aquest estiu? Teniu algun riu o llac on us pugueu banyar a prop de casa vostra?