03 d’agost 2008

Campaments, part I

Acabo de tornar dels campaments, aquest any m'ho he passat molt bé. Sabeu què es el que més m'agrada? Doncs, banyar-me al riu, dormir en una tenda i els jocs de tarda. Vosaltres aneu de campaments? I quins son els jocs que us agraden mes?
Amb la meva patrulla hem guanyat dues vegades. La primera jugant al joc de les banderes i la segona, amb el joc de les plomes. També hi jugueu vosaltres amb aquests jocs? Però hi ha nens que fan trampes i quan els mates no van al camp base a buscar una altra vida, sinó que l'estripen en dos i continuen jugant.
Aquest han sigut els primers campaments de veritat per en Ral, fins aquest any només es quedava a dormir dues nits, però ara ja s'ha quedat tota una setmana. Després ja us explicarà com de be s'ho ha passat!!!!
Ah!!! Com que ja soc gran, aquest any hem fet una caminada de sis hores, travessant per camins de muntanya fins a arribar en un poblet on ens hem quedat a dormir, ha sigut força cansat, però jo anava sempre al davant amb el meu monitor. Feu caminades vosaltres?
Han sigut els millors campaments!!! Espero que passi ràpid aquest any perquè l'any vinent potser els monitors em nomenaran cap de patrulla ja que seré de les grans.
M'estic adormint, fins després. Bona nit!