08 d’agost 2008

Els meus primers campaments!

Els campaments han sigut genial, m’ho he passat molt, però molt be. A la tenda m’ha tocat dormir amb el meu amic i a la nit explicàvem histories de por ficats a dins del sac i amb la llanterna fèiem formes que espantaven. Sobretot a les nenes.

Sabeu que? He sigut ajudant de “zorro” i no m’han descobert fins al final de tot. Sabeu quin joc es? Us ho explico: un monitor nomena de forma secreta a un nen perquè faci de “zorro” i dos mes perquè siguin els seus ajudants. Aquests nens durant el campament fan coses: posar salt a l’aigua de beure, tallar les instal·lacions on es pengen les tovalloles i la roba, fer desaparèixer objectes, com necessers, bambes... i fins i tot desmunten tendes senceres o rapten a monitors. I perquè tothom sàpiga que ha estat el “zorro” deixen una senyal, una Z.

Nosaltres tres hem fet totes aquestes coses i fins i tot varem raptar el dinar de tots amb el cuiner inclòs. I no ens van descobrir fins a l’últim moment, malgrat que hi havia una monitora que sempre m’acusava però no la creien mai, i quan em feia un judici sempre acabava vestida a l’aigua. Jijijijiji