11 de gener 2010

Any Nou, nous reptes

Hola amics!!! Us he trobat molt a faltar, sobretot durant aquestes festes que he anat a munt i avall de casa en casa i no us he pogut escriure. Ja sabeu que aquestes festes m’agraden molt, perquè normalment et trobes amb tota la gent que estimes, i sovint es donant la volta a una gran taula parada. Us penjo la fotografia del Papa Noel ja que es un símbol d’aquestes festes i tothom el reconeix, malgrat que ja sabeu que aquí la tradició és fer cagar el tió.

Avui us vull parlar dels nous propòsits per l’any nou. Se’n parla a tot arreu i tothom fa llistes, sovint llargues de les coses que no ha fet i que vol fer. Jo també n’he fet una, be, de fet, han estat dues ja que no em semblava just només escriure les coses que jo vull canviar cap a mi, si no que també n’he fet una, on hi he escrit tot el que faré per ajudar als altres. Aquí hi ha, continuar reciclant i estalviant energia, així la meva amiga Naturalesa estarà contenta. Ajudar als més petits del col•legi tant a l’hora del pati com en fer els deures. Passar més estona amb el padrí i la padrina que ja sovint em tanco a l’habitació tota sola en comptes d’estar amb ells. Ajudar als pares amb els animals, ja que porta molta feina, fins i tot el cap de setmana, així que em llevaré mitja hora abans per donar la llet als vedells, a més a més m’agrada fer-ho. Fer més cas als monitors quan anem de sortida de cap de setmana o durant els campaments d’estiu, a vegades faig veure que no els escolto o no faig prou silenci quan expliquen algun joc. Hi he posat alguna altra cosa, però primer vull intentar fer tot això.

En la meva hi he posar coses secretes, que no us puc dir, que ja son més personals, però crec que tothom n’hauria de fer alguna d’aquestes llistes, ja que ni que no es pugi fer tot al final de l’any, quan ho llegeixes recordes què és el que vols i no ho oblides amb el dia a dia.

Ja m’explicareu que hi heu posat!!!! I sobretot s’ha d’intentar fer-ho!!!!