18 de juny 2009

Festa d’aniversari


Hola amics!! Ja tinc un any més!!! Us vaig explicar que investigaria a veure quina em tenien preparada, doncs, aquest any no vaig saber esbrinar-ho.

Primer ho varem celebrar a l’escola, quan és l’aniversari d’un nen el què fem es preparar-li una cançó. Un parell de dies abans durant l’hora del patí ens reunim amb grups a dins de l’escola i el què fem és; agafar una cançó que sabem que li agrada a la persona que fa els anys i li canviem la lletra. A mi m’agrada molt preparar-les pels demés i inventar-me una lletra nova, sovint fa molt riure. I el dia de l’aniversari a la tarda li cantem mentre la professora reparteix un trosset de pastís a cada un de nosaltres. És tradició que el pastís el porti la persona que fa anys.

El dissabte ho varem celebrar a casa amb el amics. De fet, aquest any va ser diferent, perquè el pare de bon matí em va dir que havíem d’anar a buscar rocs al cap damunt d’una muntanya perquè els necessitava per fer una paret, i em va portar en un antic castell mig en ruïnes que hi ha no molt lluny de casa. Quan varem arribar allà em va dir que jo busqués els mes rodons a dins del castell que ell es quedava a fora, un cop vaig entrar a dins, tot de veus es van posar a cantar la cançó de “per molt anys” i varen començar a sortir tots els meus amics entre les ruïnes, en Ral, en Miquel, la Marta, la Mercè.... tots hi eren. Ho havien estat preparant des de feia dies, havien portat una taula amb beguda i menjar i varem estar tot el dia jugant a diferents jocs en aquell indret. La veritat es que va ser una gran sorpresa i ens ho varem passar molt i molt be. I al final vaig bufar les espelmes tot demanat un desig.