06 de febrer 2009

El Futbol

Hola amics!!!! Que tal us ha anat la setmana? A mi molt be, m’ha passat molt ràpid i sabeu perquè? Doncs aquest cap de setmana tenim un torneig de 12 hores de futbol 7. Si, si, el torneig comença a les 6 del mati i acaba a les 6 de la tarda, després es fa l’entrega de premis i un sopar conjunt amb tots els equips i famílies al pavelló del poble. A mi m’agrada molt jugar a futbol, normalment em posen de centre dret, però hi ha alguns partits que baixo fins a davanter dret. M’agradaria poder jugar en un bon equip quan sigui gran, de fet als estius vaig a campaments i també a unes estades de futbol, on venen jugadors coneguts a entrenar-nos.

Jo jugo a la categoria de cadets malgrat que encara no tingui l’edat, però com que jugo força be, els nens mes grans em volen sempre com a titular en el seu equip. Aquest mati a l’hora del pati ja m’han donat la camiseta i els pantalons amb els logotips dels patrocinadors. Hi ha el logotip de l’empresa de la mama, el del pare de la Ru i un parell mes. M’agrada molt jugar aquests tipus de torneig perquè l’ambient es molt bo i amb un dia jugues moltes hores a futbol. Espero que quedem entre els tres primers així rebrem un trofeu por poder-lo posar a la vitrina del pavelló.

Avui quan surti de l’escola hem quedat per fer una mica d’entrenament i per parlar d’algunes jugades mes tècniques. Ja us explicaré com ha anat el torneig i quants gols hauré fet!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

RAL!!! Encara no ens has dit com va anar el torneig de futbol!!!! Qui va guanyar??????
Miquel